2012. június 27., szerda

Elsö rész - hetedik fejezet


Az első néhány találkozásunk után szinte minden perc szabadidőnket együtt töltöttük. Olyan jól éreztük magunkat együtt… Megértettük egymást, jókat tudtunk beszélgetni, nevetni, szórakozni. Szükségünk volt egymás társaságára. Minden nap, amilyen hamar csak lehetett, rohantunk egymáshoz. Legtöbbször még a koncertekre is elkísértem a fiúkat, ahogyan Eleanor és néha Danielle is, amikor a munkája engedte.

-   Soha senkivel sem töltöttem el ennyi időt rajtad kívül, még Eleanorral sem, annak ellenére, hogy nem sok ideje ismertelek. Senkivel nem voltam még ennyire egy hullámhosszon. Nagyon rövid idő alatt borzasztóan erős kötődés alakult ki közöttünk, bármit megtettünk volna a másikért. Mindig tudtam, éreztem, hogy éppen milyen kedved volt. Amikor vidám voltál, engem is azzá tettél, akarva, vagy akaratlanul. Az volt a kedvencem, mikor elráncigáltál egy vidámparkba, csak hogy jobb kedvre deríts. De nekem már az is bőven elég volt, hogy láthattalak. Láthattam az arcod, a szemeid, a mosolyod… Csupán a tudat, hogy ott vagy nekem, hogy szeretsz, már önmagában hihetetlenül boldoggá tett, és nagyon sok erőt adott nekem.
Mikor megtudtam, hogy pár napon belül Amerikába repültök turnézni, nagyon megijedtem. Fogalmam sem volt, hogy bírnék meglenni hetekig nélküled. Hiszen amióta csak megismertelek, alig volt olyan nap, hogy ne találkoztunk volna, vagy legalább ne beszéltünk volna telefonon. Örültem, amikor megkértél, hogy menjek veletek, bár egy kicsit aggódtam, hogy mit szólnak majd hozzá a többiek. De szerencsére nem bánták, sőt.

Jól kijöttünk a srácokkal, kezdtem egyre jobban megkedvelni őket. Tényleg nagyon kedvesek és jófejek voltak, úgy viselkedtek, mint az átlagos emberek, és nem úgy, mint valami beképzelt popsztárok. Részben Eleanor miatt ugyan, de azt hiszem, Louis-val barátkoztam össze a leginkább közülük. Hihetetlenül bolond egy ember, egyszerűen nem lehetett nem szeretni. Amikor Harry éppen nem ért rá, sok időt töltöttem vele. Mindkettőnk kedvenc kávézója a Starbucks volt, így többször is együtt sétáltunk el egy-egy kávéért. Ami meglepett, hogy komolyan is lehetett vele beszélgetni, nem csak őrültködni. Tényleg tudott kedves is lenni, és udvarias. Ha belegondolok, már akkor észrevehettem volna…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése