2012. június 24., vasárnap

Elsö rész - Ötödik fejezet


A pláza felé sétálva a gondolataimba merültem.
Észre sem vettem, hogy közben megérkeztem a bejárathoz, és ott megálltam. Haboztam. Vajon most is olyan hatással lesz rám, mint ahogyan tegnap, az első találkozásunkkor? – gondoltam. Féltem. Nem Harry rémisztett meg, hanem az, amit iránta éreztem. Annyira élénk volt még akkor is az érzés bennem, hogy szinte remegtem. Magam előtt láttam a szemeit, a mosolyát, ahogyan mozgott a szája, miközben beszélt… Nem tudtam kiverni őt a fejemből.
Beléptem a bevásárlóközpontba, majd az egyik női mosdó felé vettem az irányt, hogy összeszedjem magam. Ahogy belenéztem a nagy tükörbe, egy kissé elszörnyedtem – nagy kék szemeim alatt csúnya sötétlila karikák éktelenkedtek a fáradtságtól. Hát igen, nem aludtam túl sokat ma éjjel. Órákig csak forgolódtam az ágyamban, és gondolkoztam. A kialvatlanság miatt viszont borzasztóan fájt a fejem, így gyorsan bevettem egy gyógyszert, majd egy hatalmas sóhaj kíséretében kimentem a mosdóból.
Mikor odaértem a mozi elé, Ő már várt. Nem késtem sokat, csupán öt percet, mégis azt láttam rajta, hogy türelmetlen. Szürke nadrágot és egy fehér pólót viselt, szemeit egy nagy fekete Ray Ban napszemüveg takarta el, annak ellenére, hogy a plázában meglepő módon nem sütött a nap. A falnak dőlve, zsebre tett kézzel ácsorgott, és az embereket figyelte. Mintha csak megérezte volna, hogy megyek, felém fordult majd egy aranyos féloldalas mosolyra húzta a száját, amitől görcsbe rándult a gyomrom…

 - Az első randink… Mindenre pontosan emlékszem. Az összes perce mélyen beleégett az emlékezetembe. Nagyon jól éreztem magam veled. Az egyik legszebb esténk volt.

Mikor a film után kimentünk a moziból, egy csapat rajongó támadott meg minket. Nem voltak sokan, körülbelül hét-nyolc lány lehetett, viszont egyikük sem volt több 14-15 évesnél. Mindegyik lány kezében fényképezőgép vagy telefon volt. Természetesen azonnal nekiálltak kíváncsiskodni, hogy egyáltalán ki a fene vagyok én, és hogy Harry barátnője vagyok-e. Harry viszont nem válaszolt, csak sejtelmesen mosolygott, és próbált kedvesen viselkedni velük. Engem viszont igazság szerint egy kissé idegesítettek, hiszen mégiscsak egy randi közepén rohantak oda hozzánk, és kérdezősködtek olyan dolgokról, amihez abszolút semmi közük. De nem szóltam semmit, csak csendben vártam. A rajongók Harryhez tartoznak, így el kellett fogadnom őket.
Rengeteg aláírás és néhány közös fotó készítése után végre mehettünk tovább Harryvel. Egy közeli étterem felé indultunk. Mikor kiértünk a plázából, meglepődtem, mert idő közben lement a nap, beesteledett, és sokkal hidegebb is lett. Hát igen, nem volt már olyan messze a nyár, de túl közel sem. Összehúztam magamon a kabátomat, mire Harry felém fordult. – Fázol? – kérdezte. Bólintottam. Elmosolyodott, majd megdörzsölte a vállam, azután pedig átkarolt, és így sétáltunk tovább. Örültem, hogy arrafelé már nem igazán volt forgalom este, így nem kellett feszélyezve éreznünk magunkat a kíváncsi tekintetek miatt…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése