2012. június 27., szerda

Elsö rész - Hatodik fejezet


Az étterem néhány utcával a bevásárlóközpont mögött volt, egy kissé eldugottabb környéken. Miután bementünk és körbenéztünk, egyből a sarokban magányosan álló kis asztal felé vettük az irányt, bár több üres asztal is volt. Sőt, azt hiszem, a miénken kívül csak három vagy négy asztal volt foglalt. Eléggé meghitt hely volt, a különleges hangulata miatt rögtön elnyerte a tetszésemet. Halvány, szinte pislákoló fény, bézs színű falak… A modern berendezés ellenére nagyon romantikus volt.

-   Emlékszel még az étteremre, ahol voltunk? Imádtam. Fogalmam sincs, honnan tudtad, hogy pont egy ilyen helyre vágyom. Nagyon egy hullámhosszon voltunk aznap este. Órákig csak beszélgettünk, mindenféléről, és ahogyan szépen lassan kezdtelek megismerni, azt hiszem, egyre jobban beléd szerettem. – mondom halkan, szinte suttogva, mire Harry elmosolyodik.

A vacsora után lassan sétáltunk vissza a belváros felé. Azt hiszem, egyikünknek sem volt elég az idő, amit együtt töltöttünk aznap este, pedig kimondottan hosszú randi volt. Hogy még egy kicsit meghosszabbítsuk az estét, Harry hazakísért, majd az épület aljánál még beszélgettünk néhány percig.

    - Eleanor figyelmeztetett, hogy van egy olyan szokásod, hogy már az első randin csókkal búcsúzol el a lánytól. Kíváncsi voltam, hogy tényleg így van-e. – felnevetek. A nosztalgiázás szinte azt is elfeledtette velem, hogy miért vagyunk itt. De nem bánom. Legalább ebben a pár percben hadd legyek boldog, amíg a boldog emlékeket idézem fel… – Még az étteremben észrevettem, hogy egyfolytában a számat bámulod, miközben beszélek. Ezt nagyon aranyos dolognak tartottam. Éppen valamit magyaráztam, amikor feltűnt, hogy egy kissé elcsendesedtél. Mikor abbahagytam a beszédet, a számról a szememre emelted a tekinteted. Furcsa volt a pillantásod. Annyira mélyen néztél a szemembe, hogy úgy éreztem, mintha a tekintetünkön keresztül összeolvadnánk. Azt hiszem, az volt az a pillanat, amikor ez a nagyon erős kapocs kialakult közöttünk. Akkor csókoltál meg először… Csodálatos volt. Az egyik legszebb emlékeim közé tartozik. – sóhajtok. Majd pár másodperc múlva folytatom: – Bár volt egy nem túl jó megérzésem aznap este. A lelkem mélyén egy kis hang azt súgta, hogy nem lesz ennek jó vége. Túl jól éreztem magam, végre boldog voltam. Mintha már előre tudtam volna, hogy nem tarthat sokáig… de mivel még nagyon új volt számomra ez a dolog, amit irántad éreztem, nem törődtem a vészjósló gondolataimmal, háttérbe szorítottam őket. Meg akartam tudni, hogy mi ez az érzés. Még soha nem éreztem ilyet senki iránt. Furcsa hatással voltál rám. Kockáztatni akartam, kíváncsi voltam, ezért úgy döntöttem, hagyom kibontakozni. Hát… Hiba volt. De egyáltalán nem bántam meg. Egy percig sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése