2012. július 21., szombat

Elsö rész - Tizennegyedik fejezet


-   Louis, ne fárassz már, könyörgöm, még korán van ehhez! – nevettem két ásítás között.
-   De hát már dél van, Jasmine! – vigyorgott. – Nem tehetek róla, ha egész éjjel fent voltál Harryvel.
-   Attól még nem kellett volna felkeltened. – néztem rá kifejezéstelen arccal.
-         Senki nem akart eljönni velem! Te voltál az egyetlen remény – mondta nagy bociszemekkel. Ekkor a pult mögött álló nő elénk rakott két fehér poharat, amiknek az oldalára fekete filccel a nevünk volt felírva.
-   Tessék, itt a kávéd. – adta a kezembe Louis az egyiket. – Miután megittad már máshogy fogod látni a helyzetet.
-   Hát persze. – vettem el a kávét, majd kiléptünk a Starbucks-ból és elindultunk vissza a hotelba. Louis pedig mondta tovább a hülyeségeit. Nem igazán figyeltem rá, de valahogy éreztem, hogy most más a hangulata… Mintha… Mintha nem véletlenül akarta volna, hogy eljöjjek vele a kávéért. Oké, Eleanornak el kellett mennie egy fotózásra, Harry pedig egy interjún van Zaynnel, de attól még találhatott volna valaki mást is, akit fáraszthat korán reggel (vagy délben?).
-   Tudok egy rövidebb utat. Gyere! – mutatott egy két ház közötti 1-2 méternél nem szélesebb átjáróra. Bólintottam, majd el is indultunk a szűk folyosón, de Louis a felénél megállt, és szembefordult velem. Pár lépéssel még tovább mentem, de aztán megfordultam, és kérdőn néztem rá.
-   Most mivan?
-   Semmi, csak… - kereste a szavakat. A szemében bizonytalanság csillogott, a kis huncut fénynek már nyoma sem volt a tekintetében. – El akarok mondani valamit. – jött közelebb hozzám. Túl közel. Egy lépést hátráltam. Láttam az arcán az elhatározást, és azt hiszem, mohóságot is, ami megijesztett.
-   Nem is. Inkább megmutatom – mondta. A következő pár másodpercre nem emlékszem pontosan, összemosódott az egész, részben mert nem aludtam valami sokat az éjjel, részben a sokktól. Louis ugyanis hirtelen egy lépéssel letudta a köztünk levő távolságot, majd totálisan váratlanul… Hát, megcsókolt.
Az első másodpercben mozdulni sem tudtam, annyira meglepődtem. De a következő pillanatban már szerencsére észbe kaptam, és olyan erővel löktem el Louist magamtól, hogy két-három lépéssel hátrébb került tőlem. Tágra nyílt szemekkel meredtem rá, próbáltam kiolvasni az arckifejezéséből, hogy ez vajon mégis mi a fene volt, de ő csak ijedten bámult rám. Aztán amint enyhült a sokk, amit okozott, hihetetlen düh kerített hatalmába. Borzasztóan mérges voltam rá. Mind a kettőnknek párkapcsolata volt, mégis hogy gondolhatta ezt? Nem voltam képes felfogni. Kirohantam a kis átjáróból, és jó nagy lendülettel kanyarodtam ki az utcára, amikor hirtelen valaminek nekiütköztem, és egy kissé hátratántorodtam. Mikor felnéztem, Niall rémült fejével találtam szemben magam.
-   Jasmine, minden oké? Éppen a Starbucksba indultam. – közölte. Na, ez volt az a pont, amikor végképp betelt nálam a pohár.
-   Mehettél volna azzal a bolonddal! – üvöltöttem rá szegény Niall-re, és az átjáró felé mutattam, ahol Louis a falnak dőlve ácsorgott még mindig, majd rohantam is tovább. Abban a percben semmi más nem érdekelt, csak hogy minél messzebbre jussak Louis-tól. A könnyeim már patakokban folytak, de én futottam tovább…

-    Tudtam, hogy onnantól kezdve már nem lesz felhőtlen a kapcsolatunk. Azt gondoltam, akár megtudod, akár nem, már semmi nem lesz az igazi. Ha most nem tudnál erről az egészről, akkor sem lett volna jobb vége. Titkolóznom kellett volna, és végül az rontotta volna el a dolgokat. – Harry bólint. Az arca elkomorodik. Elérkeztünk a történetnek ahhoz a részéhez, ami már nem túl vidám. – Iszonyatosan mérges voltam Louis-ra, érted? Minden az ő hibája! – fakadtam ki.
-   Igen, Jasmine, de… - szól közbe Harry.
-   Nem. Majd a végén megbeszélünk mindent. – mondom halkan. Harry bólint, én pedig folytatom a kis történetünket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése