2012. július 11., szerda

Elsö rész - Tizenkettedik fejezet



A strandon töltött nap után, este volt a srácok legelső koncertje Los Angelesben. És én nem láthattam. Délután felhívott a főnököm, hogy sürgősen meg kell csinálnom valamit. Hát, nem mondom, hogy jó volt az időzítés, de örülnöm kellett, hogy egyáltalán eljöhettem Londonból, hiszen még nagyon nem volt nyár, és nekem kötelezettségeim voltak a munkámmal. Így a hotelban kellett maradnom és a laptopomon dolgozni, de a koncert végére szerencsére még odaértem. Oké, igazából rohantam, de nem ok nélkül. Most sem csaltak az ösztöneim, tudtam, hogy ott kell lennem.

        - A koncert után láttam rajtad, hogy valami nincs rendben. Észrevettem, hogy a szemed máshogyan csillog, mint ahogyan szokott. Szinte áradt a szomorúság az arckifejezésedből, amitől összeszorult a mellkasom. Amikor vidám voltál, együtt nevettünk, ha viszont te szomorú voltál, akkor én is az lettem. Ugyanazt éreztem, amit te. Ami nem is volt meglepő, hiszen összetartoztunk. Társak voltunk, minden tekintetben. Így természetes volt, hogy úgy éreztem, melletted kell állnom. Még ha nem is tudtam, hogy pontosan mi a baj. Mikor elköszöntem tőled a hotelban, még egész jó hangulatban voltál, bár egy picit izgultál, amit meg is értek, hiszen több százezer ember előtt kellett énekelnetek aznap este. – Megrándul az arca. Azóta sem tudta feldolgozni azt az estét…

Miután levonultak a színpadról, habozás nélkül követtem Harryt az öltözőbe, majd ahogy hátrafordultam, hogy becsukjam az ajtót, észrevettem, hogy mind a négy fiú megállt a folyosón. Nagyon csendesek voltak. Láttam rajtuk, hogy segíteni akarnak Harrynek, de nehezen tudják kezelni ezt a helyzetet. Kiléptem a folyosóra, és halkan megkérdeztem:
-   Mi történt?
A srácok majdnem teljesen egyszerre kezdtek beszélni. Kapkodtam a fejem, hogy mindent meghalljak.
-   Nem kapott elég levegőt.
-   Elrontotta.
-   Nem az ő hibája volt.
-   Nagyon izgult.
-   Én sem tudtam volna megcsinálni.
-   Ugyanez történt fél éve körülbelül – nézett az öltöző becsukott ajtajára Zayn. – A szólója közben elfogyott a levegője és nem tudta kiénekelni rendesen. Borzasztó rossz érzés, nekem is volt már ilyen… Csak nem ekkora közönség előtt.
-   A múltkori után is nagyon kiakadt – mondta Louis halkan. – Próbáltam segíteni neki, de egyszerűen nem engedte. Nem akart senkivel sem beszélni. Csak fogta a telefonját, és az anyukájával sms-ezett… Aztán megnézte mit írtak róla a twitteren. Na, azt nem kellett volna.
-     Várjatok – nézett fel Niall. – Mit csinál most Harry?
A fiúk hirtelen összenéztek, a szemükben a felismerés tükröződött. Egy emberként rontottak be az öltözőbe, és vetették magukat az egyik széken ücsörgő Harryre.
 - Harry, azonnal dobd el a telefont! – üvöltötte Liam, miközben odarohantak hozzá.
 - Vegyétek ki a kezéből! – kiáltotta Louis, miután sikerült lefognia Harry két kezét.
 - Megvan! – emelte fel Niall a telefont, és kissé távolabb lépett a többiektől.
Őszintén szólva, szerintem a srácok egy kicsit túlreagálták ezt a telefon-elkobzást. Bár már kezdtem megszokni, hogy ők mindig mindent túljátszanak, imádtak dramatizálni. Ebből adódóan persze legendás poénok születtek, de talán nem minden helyzetben volt megfelelő ez a viselkedés részükről. Azt hiszem, Harry is így gondolta, mivel csendben megvárta, amíg a barátai elengedik, és kifejezéstelen arccal nézett ki a fejéből.
-     Srácok… - nézett Louis a többiekre. – Szerintem most mennünk kéne.
A fiúk egyet értően bólintottak, majd lassan kimentek az öltözőből. Én ott maradtam. Úgy éreztem, Harrynek szüksége van rám, vagy csak valakire, aki most mellette áll, nem csak barátként. Társként. Azt akartam, hogy tudja, rám bármikor számíthat, és megbízhat bennem. Odaléptem hozzá, majd leültem a mellette levő székre.
 - Harry… - szólítottam meg halkan. Az egyik kezemmel óvatosan megsimítottam a vállát. – Jól vagy?
Még mindig nem mozdult. Csak a falat bámulta összeszűkült szemmel.
 - Nem, Jasmine. – szólalt meg pár másodperc múlva. – Nem vagyok jól. – dörzsölte meg az a szemeit. Szinte áradt az idegesség a hangjából. – Most hagyj egyedül, oké? – felállt, közben sóhajtott, majd lassan az öltöző másik ajtaja felé indult.
 - Harry! – szóltam utána, miután én is felálltam.
Visszafordult, és kérdőn nézett rám.
 - Nem hagylak magadra. – mentem oda hozzá, majd szorosan megöleltem. – Soha.
Viszonozta az ölelésem, a fejét a vállamra hajtotta. Azt hiszem hálás volt, amiért mellette álltam. Nem tudtam segíteni a gondján, nem tudtam visszaforgatni az időt… De ott voltam neki. És úgy éreztem, ez elég is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése