2014. április 25., péntek

Második rész - Huszonötödik fejezet

-  Szóval ennyi? – kérdezem hitetlenkedve. – Csak azért tetted ezt velem, hogy ne unatkozz?
-  Pontosan – vigyorog Christopher. Erős késztetést érzek arra hogy pofon vágjam, de úgy döntök, nem lenne szerencsés még jobban feldühíteni őt. Egy nagyot sóhajtok, próbálva visszanyerni a türelmem és a méltóságom. Hirtelen az éjjeliszekrényen lévő telefonom csörögni kezd. Amikor Christopher elfordítja a fejét, tudom, hogy elérkezett a lehetőség, amire eddig vártam. Amióta itt vagyunk bent, ez az első pillanat, amikor a figyelme nem száz százalékosan rám összpontosul. Ki kell használnom a helyzetet. Egy pillanat alatt döntök, majd felpattanok az ágyról és az ajtó felé futok, amilyen gyorsan csak tudok. Próbálom figyelmen kívül hagyni a tényt, hogy csak egy bugyi és egy melltartó van rajtam. Most nem ez a legfontosabb. Csak az számít, hogy minél hamarabb kijussak innen.
Amikor kiérek az ajtón, egy másodpercre megtorpanok. Egy idegen házban vagyok, fogalmam sincs, hol lehet a kijárat. Körbenézek. Egy nappali-féle szobában vagyok, középen egy hatalmas kanapé terpeszkedik és vele szemben egy kandalló áll. A szemben lévő falon van az egyetlen másik ajtó, ami ki van nyitva és látom, hogy azzal szemben egy másik ajtó áll. A külső ajtó előtt cipők hevernek a földön ledobva…

*Harry szemszöge*
 - Biztos vagy benne, hogy ez a címe? Elég elhagyatott városrészben van. – kérdezem Louist, miután egy taxiba ültünk, és Louis megmondta a címet a sofőrnek, hozzátéve, hogy olyan gyorsan érjünk oda, amennyire csak lehetséges.
 - Igen. Mondtam, hogy már jártam ott. – feleli. – Egy külsőre lepukkant, de belül felújított házban lakik. A konyhájában volt egy egész eldugott polc, ami különféle drogokkal volt telepakolva. Azt akarta, hogy egy altatót adjak be Jasmine-nek, ami ki tudja, mennyi időre ütötte volna ki teljesen…
 - Meg fogom ölni ezt a csávót. Ha Jasmine-nek bármi baja esik… - az idegességtől elakad a szavam.
 - …az én hibám lesz – fejezi be a mondatot Louis. – Hamarabb kellett volna figyelmeztetnem titeket. Sajnálom – mondja, majd a szemembe néz, és látom rajta, hogy komolyan is gondolja. A jobb karomat nyújtom felé, mire Louis vigyorogva megrázza a kezem. Egy pillanatig én is elmosolyodom, majd eszembe jut Jasmine, és hogy valószínűleg most veszélyben van, és elkomorodik az arcom. Ezt Louis is észreveszi rajtam.
 - Mi lenne, ha megpróbálnád felhívni? Hátha mégis tévedek – mondja halkan, és hallom a hangján, hogy még mindig reménykedik benne, hogy nem volt igaza, és Christopher is leállt a tervével. De én tudom, hogy a valóságban a gonosz soha nem adja fel.
 - Összetörtem a telefonom, miután Jasmine-nel beszéltem utoljára – vallom be, mire Louis megértően bólint, és előveszi a saját telefonját a zsebéből. Tárcsázza Jasmine számát, és a füléhez emeli a telefont.
 - Kinyomta – közli pár másodperc várakozás után, majd egy újabb számot ír be a telefonba.
 - Most kit hívsz? – kérdezem.
 - A rendőrséget.

*Jasmine szemszöge*
-  Hé! Azonnal gyere vissza! – hallom Chris dühös hangját, miközben átrohanok a nappalin. Amikor az előszobába érek, megrántom az ajtót, de nem nyílik. Kétségbeesetten nézek körül a szemeimmel a kulcs után kutatva, de sehol nem látom… Kifutok az időből…
Hirtelen Christopher megragadja a karom, és olyan erővel rángat vissza a hálószobába, hogy a fájdalomtól könnybe lábad a szemem. Elmegyünk az ágy mellett, majd Chris az ablak előtt álló kis kanapéra lök. Belesüppedek az ülőhely hideg bőr anyagába, és nagyokat pislogva nézek fel Chrisre, aki egyre elvetemültebb tekintettel méri végig a majdnem teljesen meztelen testemet. Elkapom a fejem, ránézni sem bírok, a kezeimet összefonom a mellkasom előtt…
Mi van, ha Christopher örökké itt akar tartani engem? Ha többé nem láthatom Harryt? Most először hazudtam neki, és biztos vagyok benne, hogy ezzel ő is tökéletesen tisztában van, hiszen ő az, aki jobban ismer engem, mint én saját magamat. Éppen ezért gondolja most azt, hogy ha egyedül akarok lenni, akkor semmit sem tehet ellene. Ha nem akartam neki elmondani az igazat, akkor nem erőlteti, hanem hagyja, hogy magamtól oldjam meg a problémát… De fogalma sincs róla, hogy ezt képtelen leszek most megtenni. Nincs segítség, egyedül vagyok. Azt mondtam Harrynek, hogy ne keressen, és ő bízik bennem ezért nem is fog keresni… Senki sem tudja, hogy itt vagyok, vagy hogy mit fog művelni velem ez az őrült, aki most egyre közelebb hajol hozzám, én pedig nem tudok elmenekülni, mert sarokba szorított…
És ekkor a kanapé mögött lévő kis ablakon kinézve két ismerős alakot látok a ház mellett sétálni. A ház első emeletén vagyunk, és sötét is van az utcán, ezért nem látom jól őket, de ezt a két alakot és járásmódot bármikor felismerném. Hirtelen belém hasít a remény érzése, hogy talán mégis van kiút innen. Az ablakhoz egészen közel a két ember megáll, majd mind a ketten felpillantanak. Még több méter távolságból is tisztán ki tudom venni Harry arcát… Látom a meglepődést rajta, amikor észreveszi fölöttem Christophert, aki már csak néhány centi távolságra van az arcomtól.
-  Nézz rám, édesem, látni akarom a szemeidet – suttogja Christopher, de én még mindig az ablakon nézek kifelé. Nem is olyan messze egy rendőrautó fényeit látom villogni, amit Harry és Louis is észrevesznek. Harry rám néz, majd komoly arckifejezéssel, a szemöldökeit összeráncolva, alig észrevehetően bólint egyet.

Hirtelen visszafordítom a fejem Christopher felé, aki idő közben olyan közel jött hozzám, hogy így az ajka azonnal megtalálja az enyémet, és erőszakosan megcsókol. Tudom, hogy el kell terelnem a figyelmét, nehogy észrevegye Harryt és Louist az ablak alatt, vagy a mostanra már az utcába érő rendőrautó fényét…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése