2014. április 25., péntek

Második rész - Huszonhatodik fejezet

*Harry szemszöge*
 - Nem érdekel, odamegyek! És leütöm, mielőtt egy ujjal is hozzáérhetne a menyasszonyomhoz! – közlöm dühösen, miközben Louis-val Christopher házát keresve sietünk a sötét utcán.
 - Nem ronthatunk be oda csak úgy! Meg kell várnunk a rendőröket, biztos vagyok benne hogy mindjárt itt lesznek! – győzköd Louis, de nem igazán figyelek rá oda. Észreveszek egy ablakot, ami előtt a redőny nincsen lehúzva, és a függönyök közötti résen belátni a szobába. Egy kanapét látok, ami előtt egy magas, izmos alak áll, és egyre lejjebb hajol… A kanapén egy szőke hajú lány ül, és néz ki az ablakon kétségbeesett pillantással… Jasmine.
 - Látod? Már itt is vannak! – mondja Louis, mire én is meglátom a rendőrautó fényeit egy utcával arrébb. Visszanézek Jasmine-re, és tudom, hogy ha Christopher egy pillanatra is kinéz az ablakon, látni fog minket, és azonnal elmenekül. Jasmine szemébe nézek, és biztos vagyok benne, hogy ő is ugyanarra gondol, amire én. Egy aprót bólintok, mire a fejét Christopher felé fordítja, aki a száját az övére tapasztja…
Ekkor olyan szintű düh és idegesség önt el, amilyet még sohasem tapasztaltam. Nincs joga Christophernek ahhoz, hogy megcsókolja őt, nem teheti! Úgy érzem, mintha a szívem millió darabkára szakadna szét. Jasmine az én menyasszonyom! Az enyém… Én küzdöttem le érte minden nehézséget, mindent ami csak az utunkba állt. Én voltam az, aki mindig minden körülmények között mellette állt, az én vállamon sírt, az én karjaimban merült álomba minden egyes éjszaka… A rengeteg közös emlék, a sok-sok boldog pillanat, nevetések, csókok… Ezt mind nem veheti el tőlünk, nem engedhetem!
Az épület ajtaja felé rohanok, gyorsabban, mint hogy Louis észbe kaphatna és visszatarthatna. Felrohanok a lépcsőkön és Christopher lakásának ajtaja előtt megállok.
-  NE! – hallok egy kiáltást odabentről, Jasmine kiáltását.
-  Jasmine!!! – nem bírom visszafogni magam, az üvöltés akaratlanul is kiszalad a számon, majd mintha valami akciófilmben lennénk és én lennék a hős, berúgom az ajtót…

*Jasmine szemszöge*
-  NE! – kiáltok ijedtemben, amikor Christopher felállít a kanapéról és durván az ágyra lök, majd őrülten mohó pillantással elindul felém…
Ekkor hirtelen egy ajtó csapódását hallom, és Chris felkapja a fejét.
-  Teee… - morogja dühösen, miközben lépések közelednek a nappali felől.
-  Hagyd békén Jasmine-t! – mondja Harry lassan, határozott hangon. Felülök az ágyon és az ajtó felé nézek: Harry szaporán hullámzó mellkassal, elszánt arckifejezéssel áll ott. Chris önelégülten elvigyorodik, mintha csak erre a pillanatra várt volna, hogy ilyen állapotban láthassa Harryt. Mintha az igazi játék csak most kezdődne…
-  Mi lesz, ha nem? – kérdezi Christopher halkan, gúnyos hangon. – Tudod, ő maga is megmondta neked, hogy biztonságban van, és hogy ne keresd. Melyik részét nem értetted? – nevet visszataszítóan.
-  Ez nem igaz! – kiabálja Harry. – Nincs biztonságban!
-  Óó, szóval hazudott neked? – kérdezi vigyorogva. – A menyasszonyod hazudott neked?
-  Te vetted rá, hogy hazudjon! – üvölti Harry, majd hirtelen Chrishez lép, olyan erővel üti meg, hogy Chris elveszíti az egyensúlyát és a földre esik.
-  Ezt nem úszod meg! – sziszegi, miközben kezével vérző orrát fogja. De Harry már nem figyel rá, az ágyhoz jön és a karomat megfogva lassan felsegít. A megkönnyebbüléstől könnyezni kezdek…
-  Cssh… - Harry a hideg, majdnem teljesen meztelen testem köré fonja a karjait, és védelmezően átölel. Pár pillanatig csendben szipogok a pulcsijába, de ekkor egy kattanást hallok.
Amikor felnézek Harry válla fölött, azt látom, hogy Christopher kezében egy pisztoly van, amivel éppen Harry hátára céloz. Tudom, hogy Chris egy másodpercig sem hezitál. Amilyen erősen csak tudom, a földre rántom Harryt, éppen abban a pillanatban, amikor a fegyver eldördül.
Harry rám esik.
-  Harry! – kiabálom, a kezeimmel kétségbeesetten hadonászva próbálom Harry arcát keresni…
-  Cssh, itt vagyok, nincs semmi baj – suttogja Harry, és karjaival lefogja az enyéimet, próbálva megnyugtatni engem.  A földre nézve két lábat pillantok meg az ajtóban. Amikor felnézek, elakad a lélegzetem…

Az ajtóban Louis áll, teljesen lefagyva, a szemei tágra nyíltak. Fehér pulcsija miatt látható, ahogyan a bal karjából ömleni kezd a vér…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése