2012. augusztus 10., péntek

Kvíz


Akinek van kedve, légyszi válaszoljon, az első négy kérdés puszta kíváncsiság, a többi viszont fontos lenne, mert segítene abban, hogy a következő történet jobb lehessen. Kommentben várom a válaszokat, de írhattok twitteren is (@kiezalany) vagy akárhol! :)
xxx
P. 


  1. A te képzeletedben hogy néz ki Jasmine?
a.)    Modellalkatú, magas sarkú cipőben, hosszú szőke hajjal.
b.)    Átlagos lány: barna haj, barna szemek.
c.)    Más: …

  1. Sejtetted, hogy Jasmine idősebb Harrynél? Ha igen, mit gondoltál, mennyivel?
a.)    Nem gondolkodtam az életkorán.
b.)    Azt hittem, fiatalabb nála, vagy ugyanannyi idős.
c.)    Azt gondoltam, egy kicsivel idősebb.
d.)   Olyan idősre gondoltam, mint például a drága Caroline Flack.

  1. Szerinted a történet alapján mi lett Eleanor és Louis kapcsolatával?
a.)    Végleg szakítottak.
b.)    Később kibékültek.
c.)    Eleanor el sem ment, csak rá akart ijeszteni Louisra.

  1. A te fantáziádban hogyan végződött a történet?
a.)    Harry Jasmine után futott de nem találta meg, és végül soha többé nem látták egymást.
b.)    Harry megtalálta Jas-t, és visszavitte az USA-ba.
c.)    Harry nem találta meg, de végül Jasmine visszament, ahogyan ígérte.

  1. Téged zavart a két betűszín, vagyis a két történetidő használata?
a.)    Egyáltalán nem, minden tiszta volt.
b.)    Néha zavaros volt.
c.)    Teljesen összezavart.

  1. Szerinted túlságosan titokzatos a történet?
a.)    Nem, pont jó.
b.)    Igen, túl sok a hiányzó infó.
c.)    A hiányzó dolgokat kitaláltam magamtól.

  1. Egy tízes skálán hányasra értékelnéd a blog kinézetét?

  1. Egy tízes skálán hányasra értékelnéd a történetet?

  1. Milyen hibákat találtál a történetben, vagy szerinted mi volt a baj vele?

  1. Elolvasod majd a következő történetem is?
a.)    Igen
b.)    Nem.
c.)    Ha olyan jó lesz, mint ez, akkor igen.

8 megjegyzés:

  1. 1. a
    2. a
    3. b
    4. a
    5. a
    6. a
    7. 9
    8. 10
    9. a legelején furcsa volt a 2 történetidő, de hamar megszoktam... igazából ez nem hiba, sőt.. de nagyon szerettem olvasni, egy teljesen egyedi történet volt :)
    10. a :)

    VálaszTörlés
  2. 1. c: fekete haj, nagy barna szemek, vékony, középmagas lány. :)
    2. a-b
    3. a
    4. c
    5. a
    6. a
    7. nem tudom... alapból saját ízlésem miatt mondanék egy 8-at. de a történet hangulatához annyira jól passzolt, hogy 10. :)
    8. 11
    9.semmi. imádtam és kész. titokzatos, rejtélyes, hihetetlen történet, a végén minden világos lett^^ gratulálok :)
    10. a

    VálaszTörlés
  3. 1.a 2.a 3.b 4.a 5.a 6.a 7. 10! :) 8.10*.* 9. az elején kicsit túl depis volt ... de utána már ez szerencsére elmúlt .. :) 10. A!!

    VálaszTörlés
  4. 1. Átlagos lány: barna haj, barna szemek.
    2. Nem gondolkodtam az életkorán.
    3. Végleg szakítottak.
    4. Harry Jasmine után futott de nem találta meg, és végül soha többé nem látták egymást.
    5. Egyáltalán nem, minden tiszta volt.
    6. Igen, túl sok a hiányzó infó.
    7. Tízes skálán hetesnek-nyolcasnak.
    8. Igen
    8. Tízes skálán nyolcasnak-kilencesnek.
    9. Lényegében hibát nem találtam, voltak benne nem megszokott dolgok, de tetszett minden.:)

    VálaszTörlés
  5. 1.: b.
    2.: c.
    3.: b.
    4.: c.
    5.: a.
    6.: a. :)
    7.: 8 ;)
    8.: 10 *.*
    9.: nem igazán észleltem hibát..minden jó volt:)
    10.: persze:))

    VálaszTörlés
  6. 1. b.
    2. c.
    3. b.
    4. a.
    5. a.
    6. b.
    7. 9
    8. 9
    9. Hiba szerintem sem volt benne, én max csak furcsálltam hogy ilyen hamar vége lett. :)
    10. a.
    :))

    VálaszTörlés
  7. 1.:b.
    2.:b.
    3.:b.
    4.:c.
    5.:a.
    6.:c.
    7.:9 :)
    8.:10 <3!
    9.:Szerintem semmi baj nincs a történettel, csak a vége kicsit szomorú, de nagyon jó! ♥
    10.:a. *-* :) <3! :)

    VálaszTörlés
  8. köszönöm a válaszokat mindenkinek ! xxx

    VálaszTörlés